7876 8672 - Denne side er et produktkatalog og linker til shops med produkterne [email protected]

Spralla Flying Puck Spil

(37 kundeanmeldelser)

kr. 319,00

Vores hurtige Flying Puck-spil kombinerer bordhockey og minicurling med et solidt twist. Skyd pucker af sted til modstanderens side ved hjælp af en elastik. Eneste forhindring? Pucken skal igennem et nærmest minimalt hul i midten af banen – lykkes det for dig at tømme din banehalvdel, før modstanderen fører? … læs mere her

Er Flying Puck Spil - Spralla på lager?

Køb Flying Puck Spil - Spralla

Varenummer (SKU): 17543 Kategorier: , ,

• Vare: Spralla Flying Puck Spil
  • Pris: Kr. 219.00
  • Kategori: "Leg & Spil > Spil > Selskabsspil", "Gaver", "Gaver > Gaver til hvem", "Gaver > Gaver til hvem > Gave til Børn", "Gaver > Gaver efter alder", "Gaver > Gaver efter alder > Barn", "Gaver > Gav

Spralla Flying Puck Spil er et af de mange populære produkter indenfor gadgets og kostumer

Spralla Flying Puck Spil fungerer rigtig godt som værtsgave. "Leg & Spil > Spil > Selskabsspil", "Gaver", "Gaver > Gaver til hvem", "Gaver > Gaver til hvem > Gave til Børn", "Gaver > Gaver efter alder", "Gaver > Gaver efter alder > Barn", "Gaver > Gav kategorien er næsten altid garanti for et smil på læben. CoolStuff.dk har altid de fedeste gaveidéer som du ikke lige finder andre steder. Spralla Flying Puck Spil giver dig mulighed for at fortryde købet helt op til 90 dage efter dit køb. Når gaven til fødselsdagen skal findes, er det ikke snyd at lade sig inspirere af andre, som har købt Spralla Flying Puck Spil, og så kan du med god samvittghed tage til fejringen. Med andre ord: Spralla Flying Puck Spil er den perfekte jubilæumsgave. Du kan komme ud for, at nogle siger at gadgets er pjat, og det giver en lille chance for, at der er nogle, der ikke har lyst til at give gadgets væk i gave. Det er dog en skrøne, og det skal ikke afholde dig fra at gå lidt mod strømmen og købe en gadget som gave, det er meget, meget få, der ikke synes det er sjovt at få gadgets.

Spralla Flying Puck Spil får rigtig gode kommentarer i kategorien "Leg & Spil > Spil > Selskabsspil", "Gaver", "Gaver > Gaver til hvem", "Gaver > Gaver til hvem > Gave til Børn", "Gaver > Gaver efter alder", "Gaver > Gaver efter alder > Barn", "Gaver > Gav fra mærket Spralla der sælges hos CoolStuff.dk. I dette år – og nok også mange år frem er Spralla et fantastisk brand, blandt shopper i hele Danmark. Online shoppere leder næsten altid efter den billigste pris på Spralla Flying Puck Spil, og ender ret tit hos CoolStuff.dk. Det er ren logik, den rigtig gode gave gør modtageren glad. Vælger du at give Spralla Flying Puck Spil og pakker gaven pænt ind, succes som gavegiver.

Fordele ved at købe Spralla Flying Puck Spil online

Hver eneste gang, du shopper online i en dansk webshop, får du nogle bedre betingelser, som ikke nødvendigvis findes i fysiske butikker. Den danske lovgivning giver dig 14 dages returret. når produkterne er købt online, og du kan finde webshops der giver mere som ligger udover de lovpligtige 14 dage. Oveni returretten har du online også et ret stort udvalg af varer og shops, og det gør en prissammenligning let, iblandt alle de shops der sælger det, du er ude efter. Din sammenligning kan du rent faktisk lave direkte på din mobiltelefon i bussen eller toget. Du får også en anden stor fordel, når du shopper online, og det er du slipper for, at bære alle varerne fra butikkens hylder hele vejen gennem butikken og hjem til dig selv. Shoppen sender din produkter til din adresse, medmindre du vælger at få dem sendt til din arbejdsadresse, og det kan frit vælges, når du angiver leveringadresse. De tider med at stå i kø er længe forbi – i dag handler vi online og køer er en saga blot, her er det direkte til kassen og betale med det samme, så er det aldrig mere ubehaget ved at stå alt for tæt i en kø til kassen.

37 anmeldelser af Spralla Flying Puck Spil

Vær den første til at anmelde “Spralla Flying Puck Spil”